Specialitati servite si vorbite!

Se poate si in sectorul 5?

Am primit mai multe sesizari din  partea locuitorilor sectorului 5 cu privire la colectarea deseurilor. Asociatia Mai mult verde imi semnaleaza acelasi lucru. Aflati ca zona aceasta, aflata in admnistrarea lui Marian Vanghelie, este singura din Bucuresti in care nu exista sistemul de colectare selectiva a deseurilor (containerele albastre, verzi si galbene).
Stiu ca nu intra in atributiile mele actiunile de felul asta, stiu si cei care m-au sesizat, insa s-au saturat de demersuri pe langa ADP sector 5 fara niciun efect.
Eu sper ca adresa mea nu va ramane fara raspuns:

Leave a Reply

